Veel gestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
Het franco bedrag is 400 euro exclusief btw
Hoe kan ik een manco melden of beschadiging aan een product doorgeven?
Log in op je account, navigeer naar "Mijn account" en selecteer "Mijn RMA-aanvragen". Klik daarna op "Nieuwe RMA aanvragen".
Wat is een template?
Een template is een lijst waarin u artikelen kunt toevoegen en opslaan. Deze lijst kunt u gebruiken als u eens in de zoveel tijd dezelfde order wilt plaatsen. Houd er wel rekening mee dat artikelen die niet meer op voorraad zijn niet geleverd kunnen worden.
Hoe maak ik een template aan?
Hoe voeg ik artikelen toe aan mijn template?
Dit kan op drie manieren:
1. Ga naar een specifieke productpagina. Klik op de button ''aan template toevoegen'' en voeg het toe aan de gewenste template door op het groene hartje te klikken. De button ''product toevoegen'' vindt u rechts van de oranje button ''In winkelwagen''.
2. Ga naar uw winkelwagen. Klik rechts in het scherm op ''aan template toevoegen'' om alle producten in het winkelwagentje direct aan een template toe te voegen.
3. Navigeer naar uw gewenste template. Eenmaal op de desbetreffende pagina treft u onderin een zoekbalk waarmee u kunt zoeken op een SKU of producttitel. Klik ten slotte op ''Toevoegen aan template''.
Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn winkelwagen?
Klik op de gewenste product. U komt nu op de productpagina van dat product. Klik op de oranje button ''In winkelwagen''. Om producten uit uw template toe te voegen aan de winkelwagen gaat uw eerst naar de gewenste template. Hierna klikt uw op de oranje ''In winkelwagen'' button.
Wat is het verschil tussen de winkelwagen en een template?
Om een bestelling te kunnen plaatsen moet u een product toevoegen aan uw winkelwagen. Hiervoor hoeft u geen template aan te maken of te gebruiken. Een template kan echter wel handig zijn als uw een specifieke order later opnieuw wilt plaatsen. In dat geval kunt u de template herladen en de producten hierin opnieuw toevoegen aan uw winkelwagen.
Kan ik retouren online aanvragen?
Via uw eigen omgeving in het online bestelsysteem kunt u ook retouraanvragen* indienen.
Hiervoor gaat u, wanneer u bent ingelogd op de website, naar ‘Mijn account’. Vervolgens klikt u op ‘Mijn RMA aanvragen’. In dit scherm vindt u een button met ‘Nieuwe RMA aanvragen’. Wanneer u hierop klikt, kan er een retour worden ingediend. Wij zien vaak gebeuren dat er per artikel een retourorder wordt aangemaakt. Dit hoeft niet, u kunt meerdere artikelen in één keer aanmelden.
*Alle zwembaden en inflatables zijn helaas niet retourneerbaar.
Hoe retourneer ik een product?
Beweeg met uw muis naar het figuurtje rechtsboven en klik op 'Mijn account'. Ga vervolgens naar 'Ordergeschiedenis' en zoek uw bestelling op. Klik op 'Retourneren' bij de artikelen die u wilt terugsturen en klik daarna onderaan op 'Retournering bevestigen'. U komt nu op een pagina waar u de reden voor uw retour kunt opgeven en de aanvraag definitief kunt indienen.